Essence clear & matt foundation♥

Hooiii,

Vandaag een review over een foundation van Essence. Enjoy!

camera 8-5-13 001

 In deze foundation zit geen olie, dat is beter voor je huid omdat je huid dan minder snel vettig word. Ik gebruik deze foundation nu bijna elke dag en daarom leek het me wel leuk om jullie te laten weten wat ik er van vind.

camera 8-5-13 003(als je dit graag wilt lezen, klik dan op de foto dan word hij vergroot!)

Met deze foundation kun je best lang doen. Je hoeft niet heel veel te gebruiken om een paar plekjes weg te krijgen. Bij deze foundation lijkt het ook een beetje of hij in je huid trekt. Daardoor is hij ook mooi mat.

camera 8-5-13 004camera 8-5-13 005

Zoals je op deze foto’s ziet dekt deze foundation goed en is hij mooi mat.

camera 8-5-13 002

Ik ben heel tevreden over deze foundation en raad het ook zeker aan. De prijs weet ik niet meer helemaal zeker maar ongeveer rond de 3 euro. Ik heb deze foundation zoals je ziet in de kleur 01 porcelain.

Liefs Laura

Geef een reactie

