Primark geurkaars natural linnen.

Hey,

Vandaag weer iets van de Primark! Dit keer een geurkaars die ruikt naar linnen (:

mobiel 14-4-12 358

Deze geurkaars ruikt naar linnen het ruikt dus een beetje naar net gewassen kleren. Het geen hele sterke geur maar ik vind het wel lekker ruiken. Dit is best een grote kaars waar ik dus ook waarschijnlijk lang mee ga doen. Ook vind ik het leuk dat hij in een soort snoeppot zit.

mobiel 14-4-12 361

Hij staat nu op mijn bureau in mijn kamer en ik vind hem er echt leuk uitzien. Als je hem even aan hebt ruikt je hele kamer echt heel lekker. Deze kaars/geur is ook wel rustgevend.

mobiel 14-4-12 360

Deze kaars hadden ze ook nog in andere geuren zoals appel. Ze hebben hem ook nog in verschillende maten. Volgens mij was dit de grootste.Deze geurkaars kostte €4,00 en ik zou hem zeker meenemen als je in de Primark bent.

Liefs Laura

4 thoughts on “Primark geurkaars natural linnen.

Geef een reactie

