Het is moeilijk om over iets een besluit te nemen waarvan je weet dat je het soms nog leuk vindt. Maar bij mij is het over. Ik ga stoppen. Ik ben al een tijdje over dit besluit aan het nadenken. Ik heb er niet zoveel plezier meer in. Dat kunnen jullie misschien wel terug zien in mijn posts. En als ik er geen zin meer in heb dan raffel ik alles af. Dat is toch niet leuk? Nee.

Verder wil ik meer tijd voor school hebben omdat ik nog wil knallen voor dat de zomervakantie begint. En jullie vragen je misschien af wat die paar uurtjes dan schelen voor mij? Ja bij mij ligt het ingewikkelder. Als ik iets voor ons blog moet doen waar ik geen zin in heb. Dan stel ik het uit. En op de een of andere manier stel ik ook mijn huiswerk dan uit. Het werkt gewoon niet zo goed meer samen.

Ik hoop dat jullie mijn besluit kunnen begrijpen.

Hou je taai! ♥

Liefs Nienke

—————————————————————————————————-

Nadat ik heb gehoord dat Nienke gaat stoppen weet ik niet meer of ik wel nog door zou gaan. Ik had dit eigenlijk wel al verwacht. Het was altijd leuk om met Nienke het te hebben over ons blog. En om samen aan ons blog te werken, posts verzinnen, een nieuwe lay out maken & gewoon om dat samen te doen. Ik weet niet of ik het nog wel leuk vind als ik dit alleen moet doen. Eerder heb ik ook een eigen blog gehad en toen na een tijdje vroeg Nienke of samen een blog te maken. Dat vond ik super leuk! We kregen langzaam meer bezoekers, soms een leuk mailtje. Dat was allemaal heel leuk! Maar nu weet ik dus niet of ik nog verder zou gaan.. Ik laat dit jullie weten, maar ik weet niet wanneer. Ik weet ook nog niet of ik wel op dit blog door zou gaan als ik door ga.

Liefs Laura

2 thoughts on “

  1. Jullie blog is echt 1 van mijn favoriete blogs, en ik vind het jammer als jullie stoppen, maar dat mogen jullie natuurlijk helemaal zelf bepalen 🙂
    En Laura, misschien kan je toch doorgaan, alleen dat je dan bijvoorbeeld minder vaak artikelen schrijft.
    Liefs, Ash

Geef een reactie

